15. jun. 2012

Heldig med firkløvere





Idag har jeg haft en bluse på fra Weekday, short (tidligere bukser) fra H&M og ja, nylonstrømper indenunder. Jeg elsker farven på blusen, den er så dejlig at se på!
Billedet af kløveren tog jeg ude i haven. Jeg har altid være heldig med firkløvere. Det startede, da jeg fandt en første gang (Haha).
Jeg tror, uden løgn, at jeg har fundet over hunrede af dem gennem mit korte liv- som forresten snart fylder år igen. På søndag er det nemlig min fødselsdag!

- Petrine

4 kommentarer:

  1. Fed blog du har dig. Du har dig vel nok en fin stil.Elsker din header - den er enorm original og inspirerende!

    Kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak! Hvor er det dejligt at høre!
      Jeg kigger forbi med det samme :)

      Slet
  2. Tillykke med din fødselsdag på søndag! Jeg finder aldrig firekløvere, det kan være du finder dem alle sammen? :) Haha.. Er også vild med farven på trøjen, det er altid dejligt med lidt farver, i stedet for altid at gå rundt med gråt tøj :)
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Ja måske? ;)
      Jeg er helt enig, jeg elsker farver!

      Slet