17. jun. 2012

Fødselsdag!

Bluser fra Topshop.

 Postkort paris, æske med lyd i, blyanter, viskelæder, speciel tegneblyant.
Fødselsdags flag!
30 dollars (Til ferie).
Skumbananer fra min hund!


Petrine, det er mit navn!

6 numre af Elle sendt hjem til mig!

En lille udflugt!

Badekåbe (Haha, jeg elsker badekåber!)

En kommode jeg har ønsket mig. Gaven på billedet er nogle kurve til den.

Hades er nummer to af en virkelig god bog, jeg har læst. Kvinde kend din krop, den nye udgave.

En lampe. Min anden læselampe gik i stykker.

Min farfar har altid givet alle i familien chokolade til fødselsdage. Altid!

Fra min farfar og mormor.

Uhh. Jeg kan godt lide de nye pengesedler, de er flotte.



Det var mine gaver i år. Den "Hemmelige tur" gik til min mormors lejlighed, hvor vi fik brunch. Efter det var der endnu en tur med bind for øjnene, som gik ned til det lokale bowlingecenter. Der kom også nogle af vores venner.
For det ikke er løgn, er der endnu en tur! Men dog har de røbet, at vi skal ud at spise. Men jeg ved ikke hvor.
Spændende..

- Petrine


2 kommentarer:

  1. Org nogle lækre gaver! :)
    Håber at du havde en god dag.

    Måske vil I tage et kig forbi min blog og evt. blive fast læser?
    www.ida-ba-dida.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det havde jeg bestemt!
      Vi er faktisk allerede medlem af din fine blog. "Brugeren" hedder bare: Petrine Greve ;-)
      Hilsen Petrine

      Slet