24. jun. 2012

Dot, dot. Prikket debut

I løbet af ugen gik det op for mig, at det var lang tid siden, jeg havde haft tid til at sætte mig ned, og dekorere mine negle med "nailart". Det gjorde jeg så, og jeg synes at resultatet blev ret godt.
Udover det, havde jeg en neglelak jeg aldrig havde brugt. Det er en mørkegrøn lak af mærket "Nyx Girls Nail Polish", som mine forældre havde med hjem til mig fra Hamburg, så den skulle jeg lige prøve. Det er ikke et mærke jeg har prøvet, eller hørt om, før, men det har nu holdt i 4 dage uden at skalle.

Jeg lagde 2 lag af den mørkegrønne lak, og lavede så prikker (vildt opfindsomt..) med 4 forskellige af mine "nail art penne" i forskellige grønne nuancer.
Mørkegrøn er ikke specielt sommerlig, men det er vejret jo heller ikke.







/Emilie
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar