12. jun. 2012

Den anden

Jeg elsker dig, men sig det ikke til nogen -det bliver over dit lig.

Rimelig langt, men om ikke andet, så er et titlen på en bog jeg lige har læst. Den er sygt god og kan klart anbefales. Den er heller ikke, jeg-får-den-aldrig-læst, lang, så jeg tror de fleste kan klare den.
Bogen er skrevet af Ally Carter, og er oversat til dansk i 2012.


Cammie Morgan er elev på Gallagher-akademiet for særligt begavede unge kvinder – en helt almindelig pigeskole. Sådan da… For det er ikke alle skoler, der har kampsport og kemisk krigsførelse på skemaet eller giver eleverne gode karakterer for at hacke CIA’s tophemmelige filer.Selvom Cammie taler fjorten sprog og kan slå ihjel med de bare næver på syv forskellige måder, aner hun ikke, hvad hun skal stille op, da hun møder en helt almindelig dreng, der tror, at hun er en helt almindelig pige.
Så let som ingenting kan hun aflytte hans telefon, skygge ham og hacke sig ind i hans computer. Men det store spørgsmål er, om hun kan finde ud af at have et forhold til en, der aldrig må opdage sandheden om hende …


Den er som sagt rigtig god, og igår blev jeg faktisk færdig med to'eren i serien, der hedder
Stol på mig -hvis du tør.
Serien hedder Gallagher Girls.
-Emilie

2 kommentarer:

  1. Riigtig fin blog! Måske du vil følges? :-) http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet