13. maj 2012

DR-byen + "Hvem vil være millionær?"

Hej:-)
I fredags var jeg med skolen, medieholdet, inde og se en optagelse af "Hvem vil være millionær", og inden det, fik vi rundvisning i DR-byen. Det var vildt fedt! Vi så en masse ting, fik en masse at vide, og det var i det hele taget en super oplevelse.
Jeg elsker medie, og det at arbejde med medie, så det var også sjovt at se hvordan de optager "Hvem vil være millionær", og se når de lavede tekniske fejl, og skulle optage noget om. De stoppede også nogle gange for at sminke deltagerne. Det var også især sjovt fordi de havde en virkelig sjov publikumsopvarmer. Vi var flade af grin, og det endte med at jeg fik helt ondt i maven. -Hvis han startede et Stand-up show kom jeg og så det!!
Gode oplevelser giver mange billeder, her er et udklip af dem:


DR.byens flag

DR-byen i sin helhed!
Radio P1




Studie 5


X-faktor X'et!!
Medieholdet foran Bamses hus


"Hvem vil være millonær?"
Hans Pilgaard og deltagerne!



-Emilie

2 kommentarer:

  1. Hej piger! I har i hvert fald også en super fin blog... Jeg følger jer nu så jeg håber i også vil følge mig:)
    Knus

    SvarSlet