7. apr. 2012

New in: Tromborg Mascara

Hey:-)
Jeg har lige fået en ny mascara, da min gamle var blevet helt udtørret. Det er en brun volumizing mascara fra mærket Tromborg. Jeg bruger brun mascara da jeg er meget lys, og har lyst hår. Derfor ser det meget voldsomt ud, hvis jeg har sort mascara på, brun ser mere naturligt ud.
Mascaraen fra Tromborg er super god, og Tromborg er et rigtig godt mærke. Den er nem at lægge på, og klumper ikke. Den kan helt klart godt anbefales.
Jeg har købt min i Magasin til 160 kr., den kan også købes på Vi unge's webshop, og på Magasin's webshop i både brun og sort.
-Emilie

10 kommentarer:

  1. Hej og tusind tak for din kommentar på min blog, din er også super sød.. Tænkte om du ikke ville deltage i min giveaway? :-)

    innocentcherry.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak, og det var da så lidt:-)
    Jeg skal kigge på det.
    -Emilie

    SvarSlet
  3. Super fin blog i har jer! x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak skal du have:-)
    Det skal vi gøre!

    SvarSlet
  5. Tak for kommentaren, er blevet fast læser, måske kunne i også blive fast læser hos mig? :-D
    http://clara-blomst.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. hej piger skøn blog i har! er blevet fast læser og det ville være fedt hvis i gad at følges! http://garderobeskab.blogspot.com/

    Med venlig hilsen Josefine og Sille

    SvarSlet
  7. Virkelig interessant og inspirerende blog, I har!!!
    Er fast læser nu. Kig forbi mig - måske vi kan følges :-)?

    Kærligst

    www.camillaoe.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tusinde tak:-)
    Det er dejligt at i kan lide det vi laver.
    Vi skal selvfølgelig nok kigge forbi jeres blogs.
    -Blog that smile

    SvarSlet
  9. Tusind tak for kommentaren på min blog!:)
    måske kunne vi følges?:)

    SvarSlet
  10. Det var så lidt:-)
    Vi kigger forbi.

    SvarSlet