26. apr. 2012

Back again!

Hej igen!
Klokken 17.37, torsdag 26. april (Præcis), stod jeg med baggage og det hele på den lille station i vores by, lige kommet hjem fra Tyskland. Det har været en virkelig god og spændende tur!
Jeg boede hos en meget sød og venlig familie, som med glæde inviterede mig ind i deres hus. Til efteråret kommer min søde ven Lia til Danmark og besøger min familie.
Lidt billeder fra turen:

De to piger ude til højre, er fra Tyskland. Jeg boede hos hende i midten, hun hedder Lia.

Bubble tea er en meget populær drik i Tyskland, vi var i en butik hvor de solgte dem. Min veninde og jeg skrev en lille hilsen til butikken!


Skolen vi besøgte hedder Fördegymnasium. Det er en skole, men de har et meget anderledes skolesystem i Tyskland, og de kalder den skole de går på for: "Gymnasium".

Et billede af Flensburg i regnvejr.

Et billede af skolen, den var meget stor; tre etager.


- Petrine

2 kommentarer:

  1. Lyder spændene! Og tak for den søde kommentar på min blog... I spurgte om vi skulle følges, følger nu jer - vil i følge mig? :-)

    Klara
    http://mylifeklara.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var vildt spændende! Selv tak, og tak. Vi følger også dig nu:-)

      Slet