22. feb. 2012

Matas Striberne #2

Hej:-)
Her kommer så andet indlæg med mine produkter fra Matas Striberne. Jeg elsker produkterne, da de er gode og meget billige. Jeg samlede ialt 11 produkter sammen som jeg ville skrive lidt om. Jeg har så valgt at dele indlæggene op i to, da det ellers ville blive et meget langt indlæg.

Her er alle mine produkter
I det første indlæg (som man kan læse her), skrev jeg om alle cremerne. I det her indlæg, vil jeg skrive om de 6 andre ting.

Fra venstre: Luksus shampoo, Citrus deo roll-on, Alt-i-en ansigtsrens, Aloe Vera Bodyshampoo, Vitamin Bodyshampoo og Hår mousse.
1. Luksus shampoo med parfume, 75 ml. til ca. 15 kr.
Det er en god shampoo, med en dejlig duft. Man har en følelse af rent hår når man har brugt den. Det er også super smart at flasken er så lille, så kan man nemt have den med i svømmehallen, eller til idræt i skolen. Man kan også få en balsam der er i samme serie.

2. Deo roll-on med duft af citrus, 60 ml. til 32 kr.

Denne deo har en super skøn duft! Jeg synes bare ikke at den lever op til det en deo skal. Man at man føler sig ikke ren efter man har taget den på. Tværtimod "forsvinder" den ikke ind i huden, men sidder i armhulerne, og er helt klistret. Det er synd, for den dufter rigtig godt, men som deodorant vil jeg ikke anbefale den.

3. Alt-i-en ansigtsrens, 75 ml. til 17 kr.

Jeg har ikke brugt den her ansigtsrens særlig meget. Hvis jeg bruger den til at fjerne øjen make-up bliver min hud omkring øjnene nemlig meget slidt, og svier. Det er ellers meget smart at man både kan bruge den som make-up fjerner, og ansigsrens.

4. Aloe Vera bodyshampoo, 250 ml. til 32 kr.

En god bodyshampoo som dufter godt! Man får en dejlig ren følelse af at vaske sig med den, og den dufter som sagt, rigtig godt!

5. Vitamin bodyshampoo, 75 ml. til ca. 15 kr.

Også en lækker bodyshampoo, med en lækker duft af wellness.

6. Hår mousse, 50 ml. til 17 kr.

En super god hårmousse! Jeg har haft min i rigtig lang tid nu, og der bliver bare ved med at være mere i. Min flaske er dog gået lidt i stykker, men det er vist min egen skyld, hov:-)



Striberne!



Det var så alle mine produkter fra Matas Striberne.
Min ynglings er nok dag/nat- cremen og cremerne med duft af granatæble.
Den jeg synes er dårligst, er deodoranten med citrus duft, desværre.
/Emilie:-)

3 kommentarer:

  1. Elsker at du også lige kommer med en kommentar om hvordan de er! - Så ved man jo det til næste gang man skal ud og shoppe "Matas produkter" :-)

    SvarSlet
  2. Det var godt du kunne bruge det.
    Skynd dig ned i Matas:-D

    SvarSlet
  3. Hejsa!
    Jeg har været så heldig at modtage en blogaward og jeg er nu nået frem til at i skal have en af 5 blogawards som i skal give videre.
    Hvis du tager imod denne award, skal du vælge 5 blogs, som har under 100 læsere, og ligeledes sende dem en award :-)
    Dernæst skal du på din blog skrive, at du har modtaget den af mig.
    Jeres blog er super fed og inspirerende så derfor har jeg valgt jer! Kig forbi min blog og bliv fast læser. - Hvis i ikke ved hvad en blog award er, så skriv endelig en kommentar til et opslag på min blog!

    Møs
    Alberte
    Welcomebackcolour.blogspot.com

    SvarSlet