15. feb. 2012

Matas Striberne #1

Hey:-)
Jeg elsker produkterne fra Matas egen serie, Matas Striberne. De er gode, og så er de vildt billige i forhold til mange andre produkter. Så jeg skrabede alle de produkter sammen jeg har fra Matas Striberne, og jeg endte op med 11, som jeg vil skrive lidt om. Jeg deler det op i 2 indlæg, da det ville blive et meget langt indlæg med 11 produkter.


Her er de 11 produkter.
Fra venstre er det: Vitamin bodyshampoo, Granatæble håndcreme, Natcreme, Alt-i-en ansigtsrens, Hår mousse, Aloe Vera bodyshampoo, Luksus shampoo, Citrus Deo roll-on, Dagcreme, Fugtigheds bodylotion og Granatæble bodylotion.
Her, i det første indlæg, vil jeg skrive om alle cremerne:

Fra venstre: Dagcreme, Granatæble håndcreme, Granatæble bodylotion, Fugtigheds bodylotion og Natcreme.
1. Dagcreme uden parfume, 80 ml. til 45 kr.

Jeg har brugt den her dagcreme hver morgen i mange år, og den har aldrig skuffet. Den tørrer hurtigt ind i huden, så man ikke er fedtet, og så er den nem at vaske af hænderne, så de heller ikke er fedtede. Den fås i flere varianter, min er til normal hud uden parfume.

2. Håndcreme med duft af granatæble, 100 ml. til 45 kr.

Denne håndcreme er også rigtig god, og så elsker jeg duften af granatæble. Man får fedtede hænder af at smøre det på, men det kan man vist ikke undgå med en håndcreme, derfor smører jeg det også kun på, inden jeg lægger mig til at sove.

3. Bodylotion med duft af granatæble, 75 ml. til ca. 15 kr.

Igen elsker jeg duften af granatæble! Og så er den her creme rigtig god, og trænger hurtigt ind i huden. Den er også dejlig nem at vaske af hænderne, og man får en lækker blød hud. Et minus er dog, at næste gang man går i bad, efter man har smurt creme på, er det svært at vaske af igen. Jeg blev også lidt overrasket over at man skulle vaske det af, da man ikke har skullet gøre det, med andre cremer jeg har haft.

4. Fugtigheds bodylotion uden parfume, 250 ml. til 34 kr.

Denne bodylotion trænger også hurtigt ind i huden, den er dog lidt sværere at vaske af hænderne, og man får ret fedtede hænder af den. Man får dejlig fugtig hud af den, og der går lang tid før man løber tør, da det jo er en stor flaske. Og man kan faktisk få den endnu større.

5. Natcreme uden parfume, 80 ml. til 45 kr.

Det var faktisk en fejl at jeg fik natcremen. Min mor tog fejl da hun skulle købe den, men det ikke noget for mig, for så fik jeg jo en ekstra creme:-) Den er også rigtig god, lidt federe end dagcremen, men det er jo klart, når det er en natcreme. Den er også rigtig god, og nem at vaske af fingrene.

Det var alt for nu, så fortæller jeg om de sidste 6 produkter, i et andet indlæg!
/Emilie:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar