14. jan. 2012

Cupcakes negle

Hey there!
For et stykke tid siden lavede jeg de her cupcakes negle. Jeg synes selv de var rigtig søde og farverige.
Sådan gjorde jeg:
1. Læg skiftevis to friske farver neglelak for enden af neglen (jeg brugte en pink fra pieces og en turkis fra depend)
2. Dyp enden af en hårnål ned i hvid neglelak og form toppen oven over farven. lav nogle buer der går ned over formen så det ligner lidt mere rigtige cupcakes.
3. Dyp enden af en hårnål ned i nogle forskellige farver og lav krymmel på det hvide.
4. Dyp en sikkerheds nål i en farve der er lidt lysere end den du har brugt til at starte med. og lav 3 streger på formen.
5. Dyp enden af en hår nål i rød neglelak og lav et kirsebær på toppen.
6. Slut af med en top coat ( jeg kan helt klart anbefale essies topcoat "good to go")

Hvis man har tid og lyst, syntes jeg helt klart det er noget man skal kaste sig ud i :-)
Enjoy!
-Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar